Ռուսաց լեզու

Я студентка-иностранка.
Меня зовут Изабель. Я приехала
из Камеруна. Я учусь в
университете на подготовительном факультете. На подготовительном факультете я изучаю
русский язык. Потом я буду
учиться на экономическом фа-
Улица Харьковская, г. Сумы.
культете в университете, потому что я хочу быть экономистом.
Я только два месяца живу в городе Сумы и ещё не очень
хорошо знаю город. Но я знаю, что самая большая
улица в городе – это улица Харьковская. Тут
находятся многоэтажные жилые дома, университет,
поликлиника, почта, общежитие. Тут также
находятся магазины, супермаркеты, рынок.
Вот большой супермаркет. Тут я могу
купить разные продукты: хлеб, батон, булки и
булочки, пирожки, молоко, масло, сметану,
кефир, йогурт, мясо, соки. Сегодня я покупаю
батон, масло и джем. Я очень люблю фруктовый джем и часто его
покупаю.
На рынке я покупаю свежие овощи: капусту, морковь, лук,
картофель. Моя подруга Ванесса очень любит свежие фрукты,
поэтому для неё я ещё покупаю апельсины, яблоки и бананы.
Я купила все продукты, поэтому я возвращаюсь назад в
общежитие.
Вот почта. Тут я покупаю конверты, марки и открытки,
потому что я хочу написать письмо домой. Я часто пишу письма
домой и очень люблю их получать.
Улица Харьковская очень широкая. Вот
светофор и пешеходный переход. Переходить
дорогу нужно осторожно.
Вот улица Замостянская. Тут находится
моё общежитие. Я уже дома. Меня встречает
Ванесса и помогает мне нести тяжёлые сумки.
Сейчас мы будем готовить обед.

Перевод

Ես արտասահմանցի ուսանող եմ։
Իմ անունը Իզաբել է։ Ես եկել եմ
Կամերունից։ ես սովորում եմ
համալսարան նախապատրաստական ​​ֆակուլտետում։ Նախապատրաստական ​​ֆակուլտետում սովորում եմ
Ռուսաց լեզու. Հետո ես կանեմ
սովորել տնտեսագիտությունում
Սումի, Խարկովսկայա փողոց.
պաշտամունք համալսարանում, քանի որ ուզում եմ տնտեսագետ լինել:
Ես ապրում եմ Սումի քաղաքում ընդամենը երկու ամիս և դեռ ոչ շատ
Ես լավ գիտեմ քաղաքը։ Բայց ես գիտեմ ամենամեծը
քաղաքի փողոցը Խարկովսկայա փողոցն է։ Այստեղ
կան բազմահարկ բնակելի շենքեր, համալսարան,
կլինիկա, փոստային բաժանմունք, հանրակացարան: Կա նաեւ
կան խանութներ, սուպերմարկետներ, շուկա։
Ահա մի մեծ սուպերմարկետ։ Ահա ես կարող եմ
գնել տարբեր ապրանքներ՝ հաց, բոքոն, գլանափաթեթներ և
բլիթներ, կարկանդակներ, կաթ, կարագ, թթվասեր,
կեֆիր, մածուն, միս, հյութեր։ Ես այսօր գնում եմ
բոքոն, կարագ և ջեմ: Ես շատ եմ սիրում մրգային մուրաբա և հաճախ
գնել.
Շուկայում ես թարմ բանջարեղեն եմ գնում՝ կաղամբ, գազար, սոխ,
կարտոֆիլ. Իմ ընկեր Վանեսան շատ է սիրում թարմ մրգեր,
այնպես որ նրա համար ես նաև նարինջ, խնձոր և բանան եմ գնում:
Ես գնել եմ բոլոր մթերքները, ուստի վերադառնում եմ
Հոսթել.
Ահա գրառումը. Այստեղ ես գնում եմ ծրարներ, նամականիշեր և բացիկներ
որովհետև ես ուզում եմ նամակ գրել տուն: Ես հաճախ եմ նամակներ գրում
տուն և սիրում եմ դրանք ընդունել:
Խարկովսկայա փողոցը շատ լայն է։ Այստեղ
լուսացույց և հետիոտնային անցում. Անցնել
ճանապարհը պետք է զգույշ լինի.
Ահա Զամոստյանսկայա փողոցը։ Ահա
իմ հանրակացարանը. Ես արդեն տուն եմ։ Հանդիպում է ինձ
Վանեսան և օգնում է ինձ ծանր պայուսակներ կրել:
Մենք հիմա պատրաստվում ենք ճաշ պատրաստել:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *