Կիսամյակային հաշվետվություն

Ես Տիգրան Առաքելյանն եմ  տասնհինգ տարեկան: Սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամիրի քոլեջում։ Ես մասնագիտությամբ ծրագրավորող եմ: Երբ եկա քոլեջ, ծանոթացա կրթահամալիրին, ուսուցիչներին, ձեռք բերեցի նոր ընկերներ, նոր կուրս։ Այս ընթացքում մասնակցել եմ ճամփորդության, Առարկաներից սիրում եմ ֆիզիկան, հայոց լեզուն, հայոց պատմությունը, ռուսերեն:

Հայոց լեզվի դասերին մենք կատարել ենք շատ ու շատ վարժություններ, առաջադրանքներ, ինձ շատ են դուր գալիս հայոց լեզվի և գրականության դասերը։

Ընկեր Նելլին ինձ սովորացրեց ֆիզիկայի խնդիր լուծել, իսկ էկոլոգիայից սովորեցինք, թե ջուրը մաքուր է, թե ոչ։

Ընկեր Հեղինեի դասերին սովորեցինք հայոց պատմություն, ինչպես նաև հասարակագիտություն։

Ընկեր Գայանեի դասերից սովորեցինք աաշխարագրություն։

Ընկեր Արփիի դասերից սովորեցինք անգլերեն։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *